Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag?
Uw antwoord kan u wellicht hieronder terugvinden. U kan ook steeds contact opnemen met onze klantendienst mocht u uw vraag hier niet terugvinden.

Klik op de vraag van uw keuze om het antwoord te bekijken.

Waarom hoef ik geen nieuw account aan te maken?

Magazine Box is partner van Magstore en La Maison Victor. Je kan hetzelfde account gebruiken.

Wat is Magazine Box?

Een magazine-box is een leuke cadeaubox met daarin een cadeaubon voor een abonnement op een tijdschrift en een brochure met meer uitleg over de magazines waaruit de gelukkige ontvanger kan kiezen. Met de magazine-box cadeaubon schenkt u een tijd lang een abonnement op een magazine naar keuze.

U kan kiezen uit 3 versies: Medium(€ 29.90), Large(€49.90) of Extra large(€ 74.90). De prijs bepaalt het aantal edities waarop men recht heeft.

Uit welke magazines kan ik een keuze maken?

Een volledig overzicht van alle magazines waaruit u kan kiezen, kan u in het besteloverzicht terugvinden. Het assortiment is afhankelijk van de type box.

Wat zit er allemaal in de cadeaubox?

In de cadeaubox zit een cadeaubon voor een abonnement op een tijdschrift en een brochure met meer uitleg over de magazines waaruit de gelukkige ontvanger kan kiezen.

Hoe lang is de magazine-box cadeaubon geldig?

De cadeaubon is geldig tem 30/09/2018.

Kan ik mijn Mygazine op deze website verzilveren?

Ja, klik hier.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten voor een bestelling bedragen € 2,95 voor verzending binnen België.

Kan ik een product bestellen en laten leveren in het buitenland?

Wij leveren enkel in België, op het adres dat u ons meedeelt tijdens uw bestelling.  Het abonnement dat u schenkt, kan namelijk alleen afgesloten worden op een adres in België.

Kan ik een magazine-box schenken aan iemand in het buitenland?

Via magazine-box kan alleen een abonnement worden geactiveerd op een adres in België. Het is dus niet aangewezen om de doos te schenken aan iemand in het buitenland, tenzij die persoon het magazine op een adres in België wenst te ontvangen. Indien u toch een abonnement wenst te nemen in het buitenland, kan u terecht bij onze klantendienst voor de interessantste voorwaarden.

Hoe kan ik betalen?

U heeft de keuze uit volgende betalingsmethoden:

  • Kredietkaart (Visa of Mastercard)
  • Online banking via ING
  • Bancontact/MisterCash
  • Maestro
  • Paypal

De betaling via deze website is volledig beveiligd. Zie ook “Kan ik veilig online betalen op deze website?”.

Kan ik veilig online betalen op deze website?

Wij vinden het belangrijk dat u met een gerust hart uw aankopen kunt doen.
Daarom doen we er alles aan om de betrouwbaarheid en veiligheid van onze website te waarborgen:

  1. 100% veilig betalen: Ingenico, onze gecertifieerde technische partner, zorgt ervoor dat alle betalingstransacties veilig bij de banken en kredietkaartmaatschappijen terecht komen.
  2. Duidelijke prijzen en verzendkosten: alle prijzen op de site zijn inclusief btw en per bestelling wordt een vaste verzendkost van €2,95 aangerekend, voor verzending vanuit België. Zo komt u achteraf niet voor onaangename verrassingen te staan.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Overeenkomstig artikel 80, § 4, 4° van de Handelspraktijkenwet heeft de consument niet het recht om van de aankoop af te zien. Dit betekent dat u uw bestelling niet meer kan annuleren, eens u deze heeft geplaatst.

Wat is de levertermijn?

Uw bestelling wordt geleverd binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw bestelling. Wij streven ernaar om deze termijn te respecteren, maar kunnen niet aansprakelijk worden gesteld indien deze termijn zou worden overschreden. Heeft u uw geschenk sneller nodig, dan kan u ook steeds terecht in één de volgende verkooppunten: Standaard Boekhandel, Club, Fun, Makro, Carrefour.

Wat moet ik doen indien ik mijn bestelling niet ontvangen heb?

Sanoma Media Belgium draagt het risico voor verlies of diefstal tot aan de levering van het product bij de klant. In geval van niet-levering dient u ons te verwittigen binnen een termijn van veertien dagen, te rekenen vanaf de datum van uw bestelling, zodat we u een nieuwe doos kunnen opsturen. U neemt dus best contact op met onze klantendienst. Sanoma Media Belgium behoudt zich het recht voor de aanvraag van de klant te weigeren indien deze buiten de vermelde termijn gebeurt.

Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben op het moment dat de cadeaubon geleverd wordt?

Bent u op het moment van de levering niet thuis? Geen probleem, de magazine-box past in uw brievenbus. Heeft u meerdere doosjes besteld? Dan zal de postbode een briefje achterlaten waarmee u uw bestelling later kan afhalen in het dichtstbijzijnde postpunt.

Kan ik een factuur ontvangen van mijn bestelling?

Ja, u kan een factuur aanvragen via deze link (minimum bestelling van €250).

Ik heb mijn doos verloren. Wat moet ik nu doen?

Sanoma Media Belgium kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor verlies of diefstal na ontvangst van de doos. U verwittigt dus best onze klantendienst zodat de codes geannuleerd worden en plaatst dan best een nieuwe bestelling.

De doos die ik besteld had, is beschadigd aangekomen. Wat kan ik hieraan doen?

We nodigen u uit een mail te sturen naar onze klantendienst met een foto van de doos als bijlage.

Moet diegene die van mij een magazine-box ontvangt, nadien nog extra kosten betalen?

De begunstigde hoeft geen extra kosten te betalen bij de verzilvering van het abonnement.

Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?

Met behulp van de identificatiecode en unieke code die vermeld staan op de cadeaubon kan u uw bon verzilveren. Na verzilvering wordt het abonnement opgestart en even later valt het eerste magazine al in de brievenbus!

Waar vind ik mijn unieke code en identificatiecode?

Beide codes vindt u op de cadeaucheque in de magazine-box.

Wat moet ik doen als mijn unieke code en / of identificatiecode niet werken?

Let goed op dat u de codes exact overneemt van de cadeaucheque. Mocht het hierna nog steeds niet lukken, neem dan contact op met onze klantendienst. Houd uw cadeaucheque alvast bij de hand.

Waarom moet ik inloggen met een unieke code en een identificatiecode?

De combinatie van uw unieke code en identificatiecode dient ter beveiliging tegen misbruik. Enkel de persoon die over beide codes beschikt, kan het abonnement activeren.

Waar kan ik terecht voor meer informatie over mijn abonnement?

Voor meer informatie over uw abonnement kan u terecht op onze self-service abonneesite www.magstore.be.

Wanneer start mijn abonnement?

Wij starten het abonnement zo snel mogelijk voor u op. U ontvangt van ons nog een bericht wanneer de eerste editie in uw brievenbus zal vallen. Afhankelijk van de verschijningsfrequentie van het magazine van uw keuze, kan het even duren vooraleer het eerste exemplaar in de bus valt.

Kan ik een lopend abonnement betalen of hernieuwen met de Magazine Box?

De cadeaubon kan niet gebruikt worden voor terugbetaling of hernieuwing van reeds lopende abonnementen.

Kan ik een abonnement nemen op een adres in het buitenland?

Via de magazine-box kan alleen een abonnement worden aangevraagd op een adres in België. Indien u toch een abonnement wenst te nemen in het buitenland, kan u terecht bij onze klantendienst voor de interessantste voorwaarden.

Kan ik een combinatie van verschillende titels kiezen?

De cadeaucheque geeft recht op een abonnement op één enkele titel abonnement uit het voorgestelde portfolio, onder de voorwaarden en voor het aantal nummers zoals expliciet op de cadeaucheque aangeduid. Het gekozen tijdschrift magazine kan niet gewijzigd worden tijdens de duur van het abonnement.

Ik heb een doos cadeau gekregen maar ik ben deze verloren.

Sanoma Media Belgium kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor verlies of diefstal na ontvangst van de doos. U verwittigt dus best onze klantendienst zodat de codes geannuleerd worden en u plaatst dan best een nieuwe bestelling.

Wat als ik een abonnement wil schenken op een magazine dat niet bij magazine-box hoort?

De ontvanger van de magazine-box kan alleen kiezen uit de speciaal voor magazine-box geselecteerde magazinestitels. U kan wel een abonnement schenken op een ander magazine, maar niet via de magazine-box geschenkdoos. Voor onze interessantste voorwaarden kan u terecht bij onze klantendienst.

Moet ik verzendkosten betalen voor de verzending van de magazines?

U hoeft geen verzendkosten te betalen voor verzending van de magazines, deze zijn verrekend in de totaalprijs van de magazine-box cadeaubon.

Waarom kan ik geen nieuwe account aanmaken

Magazine-box is partner van Magstore en La Maison Victor. Je kan dezelfde account gebruiken.

Ik heb mijn magazine-box cadeaubon verzilverd, hoe kan ik mijn magazine nu digitaal lezen?

Indien u een papieren abonnement heeft, krijgt u automatisch toegang tot de digitale editie*:
Op tablet (iOS & Android): Download de gratis MagStore applicatie. Open de App en ga naar de rubriek “Instellingen-Abonnement”. Registreer met uw abonneenummer en wachtwoord. Het nummer van uw abonnement staat vermeld op de adresdrager die bij uw magazine zit. Indien u uw abonneenummer of wachtwoord bent vergeten, kan u terecht op www.magstore.be. Zodra u ingelogd bent, kan u in de rubriek “Kiosk” van de MagStore App de edities downloaden van het magazine waarop u bent geabonneerd.
Via het web: Indien u geen tablet heeft, kan u ook via het web uw magazines digitaal lezen. Surf naar www.magstore.be en log in met uw abonneenummer en wachtwoord. Na het inloggen, krijgt u toegang tot de digitale edities via uw web browser.

*Volgende magazines kunnen digitaal gelezen worden: Feeling – Feeling Wonen – Flair – Libelle – Libelle Lekker!